donderdag 8 januari 2015

Bon aña

Bon aña, Happy New Year !
Met Oud en Nieuw ben ik samen met een collega en een vriendin van haar uit eten geweest bij Piazza. Dit is een restaurant die zich bij het Lions Dive hotel bevindt. Hier hebben we als eerst een cocktail besteld en daarna hebben we er heerlijk gegeten. Toen we klaar waren met eten zijn we eerst nog even bij de bar gaan hangen voordat we, als V.I.P., door gingen naar de Sylvester party bij Lions Dive/ Hemingway. Op deze party kwamen Thomas Berge en Gerard Joling te zingen. 

Om 22.00 uur begon Thomas Berge met zingen, daarna volgde om 23.00 uur Gerard Joling. Hij zong door tot ongeveer 23.58 uur. Normaal gesproken ben ik niet echt fan van Nederlandse muziek, maar ik vond de sfeer heerlijk! Vooral natuurlijk omdat je niet in je eigen land bent en dus echt je familie en vrienden heel erg mist. Door naar dit feest te gaan pakte ik toch nog een beetje Nederland mee in Curaçao en ik vond het heel erg geslaagd! 

Nadat Geer was gestopt met zingen was het aftellen tot twaalf uur middernacht en toen begonnen ze ook direct het vuurwerk af te steken. Ik heb nog nooit in mijn leven zo ontzettend veel vuurwerk gezien. Lions Dive/ Hemingway is aan het strand, en wat heb je dan een práchtig uitzicht over de hele kustlijn met al dat vuurwerk! En het vuurwerk ging ook maar door en door en door. Één woord: PRACHTIG. 


Beetje, onduidelijke foto, maar dit is Irene Moors

Geeeeeeer ! 

Met Dianne !

En natuurlijk mijn nieuwe vriend: Thomas Berge !

1 opmerking:

  1. Super leuke ervaring! Aan het strand op slippers in je zomerjurkje Oud & Nieuw vieren.

    xxxxxxx mam

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !