donderdag 1 januari 2015

Fotoimpressie

Bon tardi,

Dit keer een fotoimpressie van wat ik de laatste paar dagen nog allemaal met Rick heb gedaan! Helaas heb ik hem eergisteren (30 december) 's ochtends vroeg weer naar het vliegveld moeten brengen. Het afscheid nemen was echt ontzettend moeilijk! We waren natuurlijk weer helemaal gewend om weer bij elkaar te zijn, maar nu moest hij weer terug naar Nederland. Ik ben de hele dag nog erg verdrietig geweest, omdat ik er nu weer alleen voor stond. Zonder Rick. 

Gelukkig hebben we afgelopen twee weken echt alleen maar leuke dingen gedaan! We hebben heel erg van elkaar genoten en alles gedaan wat we wilden doen en alles gezien wat we wilden zien! We hebben een onvergetelijke tijd met z'n tweetjes in Curaçao achter de rug en kunnen hier later met veel plezier op terugkijken.

25 december: Cas Abou + Hemingway 





26 december: Punda + Uit eten bij de Gouverneur



27 december: Leguaan




28 december: Met dolfijnen zwemmen! + Sheta Boka







 29 december: Ostrich farm + Mambo Beach + uit eten bij Hemingway







4 opmerkingen:

  1. Lieverd ik heb genoten in Curaçao! Heerlijk om weer bij je te zijn! Bedankt voor de prachtige tijd samen! <3 we moeten nu nog een maandje doorbijten. het is moeilijk maar de tijd vliegt hopelijk snel voorbij! Ik hou van je!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vraag me nu toch echt af waar de Honeymoontrip dan wel naar toe moet gaan????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast de Zuidpool lekker dicht bij elkaar kruipen tegen de kou...

    Groet Lieny en Bertus

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !