woensdag 21 januari 2015

Update !

Bon tardi dushi's!

Even weer eens een kleine update; daar is het nodig tijd voor, hihi.

Afgelopen week (van zondag 11 januari tot en met zaterdag 17 januari) had ik weer bezoek! Dit keer kwamen Bertus en Lieny (vrienden van mijn ouders) me opzoeken. Zondag de 11e hebben we eerst een rondje gereden, onder andere langs Dolphin Suites en Punda, daarna reden we richting Hato, de airport, en zijn we voortijdig afgeslagen richting Pirates Bay. Bij Pirates Bay hebben we lekker geluncht en daarna was het alweer 15.00 uur dus konden ze inchecken in het hotel, Papagayo. Daarom zijn we toen daarheen gereden en hebben we daar nog een drankje gedaan en daarna zijn we naar Zanzibar, wat naast Papagayo zit, gelopen om daar lekker een hapje te eten. De rest van de week ben ik nog met ze in Punda geweest en hebben we nog bij Santa Barbara Beach gelegen. Ook hebben we de laatste vrijdag nog lekker bij Hemingway gegeten. Kortom: een gezellig weekje met ze gehad! Leuk om ze ook alles te laten zien hier. 

Gisteren ben ik nog gezellig met een collega bij De Heeren uit eten geweest. En vandaag is het ook alweer 21 januari en dat betekend dat de tijd om naar huis te gaan ook bijna aanbreekt. Maar: eerst heb ik vanaf 24 januari nog weer bezoek: van paps, want hij komt me ophalen! 

De afgelopen vijf maanden zijn echt voorbij gevlogen, maar ik heb het hier ontzettend naar mijn zin gehad en de laatste twee weken dat ik hier nog ben ga ik nog even keihard knallen voor m'n stage en natuurlijk ook nog even volop genieten (vooral van het mooie weer en de prachtige stranden!).

Ik heb mijn stageverslag nu ook naar mijn stagebegeleidster gestuurd, zij gaat deze doorlezen en beoordelen. Dan heb ik volgende week dinsdag (27 januari) mijn eindbeoordeling voor mijn specifieke opdracht (het stageverslag) en de participerende werkzaamheden. Spannend!

Liefs,
Marije

3 opmerkingen:

  1. Nog even doorbikkelen daar laiverd. Nog 11 (!) dagen en dan stap je weer in het vliegtuig naar het koude Nederland. Geniet er nog even van!

    Ben benieuwd naar je beoordeling! =]

    Tot snel schat! Verheug me zo op 3 februari!

    Kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEEEE !! 't is nog laaaang niet zover hoor! Da's pas volgende maand! Eerst nog een super lange week waarin we allemaal uiterst vervelende dingen gaan doen natuurlijk; snorkelen, cocktails drinken a/h strand, duiken, luieren in de strandstoel, lekker eten bij Hemmingway, Chillen op plein Wilhelmina, enz enz. En die beoordeling is gewoon een formaliteit natuurlijk. Dat kan niet anders als een tien met een griffel zijn... (toch). NOG 2 NACHTJES SLAPEN !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo stap je in het vliegtuig naar Cura en zo kom je al snel weer terug! Nog bijna een weekje stage te gaan. Met weemoed kijk je straks terug op die mooie tijd bij Dolphin Suites.Met de eindbeooordeling komt het goed, tuurlijk is het spannend maar dat mag. Geniet nog maar fijn samen met pap, ga je goed op hem passen ;) ? Freija en ik genieten hier nog even van de rust. Dat is straks gebeurd natuurlijk hihi. =D

    Liefs mam
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !