zondag 1 februari 2015

Enjoying the last days

Dushisss!

Gisteren was het dan zover: mijn allerlaatste werkdag bij Dolphin Suites. Ik heb het hier afgelopen 5 maanden super naar mijn zin gehad! Heb me echt thuis gevoeld in een top team! Super blij dat ik hier heb mogen stage lopen, en ik heb echt ontzettend veel geleerd!

Helaas is het vandaag alweer 1 februari. Wat betekend dat morgen mijn avontuur hier in Curaçao, helaas, weer moet eindigen. Morgen, om 17.10 uur Curaçaose tijd, vliegen pap en ik weer terug naar Nederland. Dinsdagochtend om 06.55 uur Nederlandse tijd zullen we dan op Schiphol landen.

Afgelopen dagen heb ik - samen met pap - nog heeeeeeel erg genoten van het mooie weer, de cocktails, het lekkere eten, het strand, de gezelligheid etc. Hieronder nog een aantal foto's van afgelopen dagen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Danki voor de reactie !