dinsdag 9 september 2014

Dolphin Show

Bon nochi!

Dit keer een post met een aantal foto's én video's van dolfijnen. Zoals ik in mijn vorige post verteld heb, kan ik met mijn stage gratis binnenwandelen bij het Sea Aquarium. Dat heb ik laatst dus ook weer gedaan, maar dan 's middags voordat de dolfijnen show begon. De dolfijnen show is drie keer op een dag, namelijk om 10.30 uur, 13.30 uur en 16.30 uur. 

En ik kan jullie vertellen, als je zulke dieren in het echt ziet wordt je er super vrolijk van! Want het zijn hele leuke, lieve dieren. Ze luisteren goed naar hun baasjes en doordat elke dolfijn zijn/haar eigen trainer heeft raken ze ook helemaal gehecht aan hun 'baasje' en dit kan je ook echt zien. Bovendien zien de dolfijnen er ook uit alsof ze altijd vrolijk zijn en dat maakt je blij als je ze ziet!

Enjoy de foto's en video's!













4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat mooi om dat elke dag te mogen zien.Ik hoorde dat als de dolfijnen een baby krijgen zij bij dezelfde trainer komen als hun moeder. Leuk hè?

    Lieve groetjes mam xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te zien lijkt me! Indrukwekkende dieren :) De setting is toch wat mooier dan Dolfinarium he :P

    Kusjes van mij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gewoon jaloers op jou Marije, wat mooi. geniet er maar lekker van want voor je het weet zit je stage er weer op. Gr. aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Marije! Wat een uitzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !