woensdag 20 augustus 2014

Afscheidsfeest

In mijn vorige post heb ik geschreven dat 'next in line' ~ wat letterlijk betekend: volgende in de lijn ~ foto's van mijn afscheidsfeest zouden komen. Voor degenen die het nog niet weten, eerst natuurlijk even het verhaal dat hierbij hoort !


Toen duidelijk werd dat ik op 25 augustus 2014 naar Curaçao zou vertrekken, wist ik het al direct: ik moest en zou een afscheidsfeest geven voor alle vrienden, familie en kennissen. Want tsja, die ga ik vanaf deze datum de komende vijf maanden niet meer zien.. 

Eerst was de bedoeling dat ik het feest zelf zou gaan organiseren, totdat mijn moeder vroeg of zij het niet voor mij kon organiseren. Daar heb ik geen twee keer over nagedacht, want doordat ze het van me over ging nemen, viel een 'last' van mijn schouders. Dit aangezien ik (in juli, toen ik had bedacht dat ik een afscheidsfeest wilde) nog tentamens had, laatste dingen voor school moest regelen en ook nog gelijk (een week nadat de tentamens afgelopen waren) met Rick op vakantie ging naar Frankrijk en dus ook dáár nog veel voor moest regelen en inpakken.

Het afscheidsfeest vond afgelopen zaterdag, 16 augustus plaats.

Het feest was super geslaagd, want ik wist (bijna) nergens vanaf en ik vond het erg leuk om te zien 
dat er zoveel mensen waren die om me geven en me gaan missen als ik straks zo lang weg ben!

Hieronder een aantal foto's van before het feest en het feest zelf!

's Ochtends om 11.00 uur werd ik bij de kapper verwacht, mijn moeder had met de kapper afgesproken dat mijn haar sowieso eerst werd geknipt. Daarna hebben de kapper en ik overlegd over hoe ik mijn haar graag wilde hebben die avond.

De rest van de dag was ik samen met deze meiden op stap, Eline en Berdien. Friends for life! Ik mocht namelijk niet thuis komen voor 19.00 uur, omdat de boel natuurlijk nog versierd moest worden voordat ik thuis kwam en ik het ook pas mocht zien nét voordat alle gasten kwamen.



Van links naar rechts: Eline, Freija, Lianne, Marlies

Cadeautje gekregen van ouders en zusje! Een shirt voor mij en een voor Rick. 

Family picture ! 

En natuurlijk ook een family picture met de schoonfamilie !

Van links naar rechts: Me, Rosalie, Sjoukje
Klasgenootjes en vriendinnen at the same time ! 

Van links naar rechts: Freija, me, mama

Van links naar rechts: Freija, me, Rick

Mon amour vrai! This picture says enough <3

Samen met Lindsay! Een oud-klasgenoot van de RSG en nog steeds super leuk contact met elkaar. Love all of my friends !


2 opmerkingen:

  1. Blij dat je genoten hebt van je afscheidsfeest lieverd! :D Was erg leuk en gezellig. Hebben we goed georganiseerd, al zeg ik t zelf haha. Nu ben je al wat meer in Curacao sfeer gekomen. Slingers en rokje meenemen he naar Korsou, whaha.

    xxxxx mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig feestje.Kun je met plezier op terugkijken. Af en toe bekijk ik de foto's nog een keer. Oma heeft de family foto gekregen in een mooi lijstje. Daar is ze erg blij mee!

    xxxx mam

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !