zondag 17 augustus 2014

Bon bini !

Lieve allemaal,

Binnenkort is het al zover! Dan vliegt deze dame naar Curaçao, om daar 
vervolgens vijf maanden stage te lopen in een hotel genaamd Dolphin Suites.

Voor degenen die het verhaal nog niet kennen, komend schooljaar (voor mij alweer het derde jaar van mijn studie) moet ik vijf maanden stage lopen voor mijn studie. Omdat ik altijd al droomde van warme landen met zon, zee en strand heb ik besloten om naar Curaçao te gaan. Natuurlijk moest ik hier wel wat voor doen, er ging namelijk een soort 'sollicitatieprocedure' aan vooraf via Skype. Dit vond ik erg spannend, omdat zo'n gesprek via Skype natuurlijk altijd anders is dan echt 'face-to-face'. Toen ik uiteindelijk te horen kreeg dat uitgerekend ik aangenomen was, sprong ik natuurlijk een gat in de lucht van blijdschap! 

Even een kleine introductie over Dolphin Suites: Dolphin Suites is een hotel dat zich primair richt op gasten met een speciale behoefte. Daarnaast is het hotel een populaire verblijfplaats voor families die meedoen aan een therapieprogramma met dolfijnen bij het Curaçao Dolphin Therapy.

Mijn stageopdracht luidt als volgt: SOP's (Standard Operational Procedures) over allerlei facilitaire processen verbeteren, aanvullen en efficiënter maken. Het kan ook zijn dat, als ik daar ben, er nog een opdracht bij komt, maar daar sta ik natuurlijk voor open en lijkt me leuk om uit te voeren! 

Ik ben echt super benieuwd wat me daar allemaal te wachten staat en hoe het leven in Curaçao is! Eerst maar eens verder met de laatste dingen regelen en mijn koffer verder inpakken ~ want ja, natuurlijk ben ik al een beetje begonnen met pakken en kleding klaarleggen. Één ding scheelt: ik hoef alleen maar zomerkleding mee en dat betekend waarschijnlijk: meer ruimte! 

Liefs,
Marije

Next in line: Foto's van mijn afscheidsfeest.

3 opmerkingen:

  1. Leuk bericht lieverd! :) nu kunnen we jouw verhalen hier ook op volgen. Benieuwd naar je volgende post!

    xxxxxxxxxxx Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blog! Vanaf het moment dat je in Curacao bent ga ik elke dag kijken of er al een post van je is.

    Liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! Ik ga je volgen daar in Curacao! Veel succes en plezier daar. Geniet ervan!

    Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !