zaterdag 30 augustus 2014

Just some pictures

Dit keer even een post met alleen maar foto's! 





Zo'n lief groot beest kwam ik dus ook tegen! Een leguaan. Ik heb er drie gezien, 
waarvan er één heel snel wegrende omdat hij (hoogstwaarschijnlijk) bang was. Twee 
bleven, gelukkig, nog gewoon stil zitten zodat ik er snel foto's van kon maken.

Prachtig uitzicht bij Mambo beach.

Een bodylotion met Aloë Vera & Shea Butter. Gekocht bij één van de vele winkeltjes 
aan het strand bij Mambo beach. Het is echt een super fijne bodylotion en ruikt 
heerlijk naar Coconut-Lemon. Hier betaalde ik dan ook $19 voor. 

Uitzicht op Otrobanda. Even voor de duidelijkheid: we waren in Punda, en vanaf een bepaald punt daar heb je uitzicht op Otrobanda. Mooiere foto's hiervan maak ik komende 5 maand nog wel, haha. We zijn 27 augustus namelijk alleen even naar Punda geweest om voor mij een wereldstekker te kopen en te kijken of daar verder nog leuke winkeltjes waren.




Als je heel goed kijkt zie je mij bij de O staan.


10 opmerkingen:

  1. Prachtige fotos lieverd! <3 Wat heb je al veel gezien in de afgelopen 5 dagen! :D super mooi! Ben benieuwd hoe t daar is! :) Enne als ik daar ben in december dan wil ik zon leguaan vasthouden! :)

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marije ! Prachtige foto's hoor geeft een leuke impressie van je omgeving . En die 1ne springt 😁 er echt uit! Pap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie foto's! Fijn dat wij op deze manier meekrijgen hoe het daar is. Vond je de leguaan niet eng? Liefs mam xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die leguaan vond ik juist heel vet! En helemaal niet eng. Zo'n beest doet ook niks, gelukkig. Anders zou ik snel wegrennen als ik zo'n beest zag, haha.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie foto's.
    Alvast succes met je eerste stagedag morgen.
    Gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marije geweldige foto's .Lijkt me super leuk daar. Heel veel plezier de komende tijd.Groetjes Markus en Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marije,

    Leuk, leuk, leuk. Ga zo door met je blog. Succes morgen op je eerste "werkdag".

    Groetjes Bertus en Lieny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marije.
    Prachtige foto's! Ik ben zelf ook al op Curacao geweest voor 3 weken foto's zijn heel herkenbaar. Ga heerlijk genieten van deze prachtige eiland! Heel veel succes met je stage.

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !