donderdag 28 augustus 2014

The blue house!

Goedemorgen iedereen! ~ want ja, voor mij is het nog vroeg, namelijk 08.52 uur.

In mijn post 'A long, long flight' had ik eigenlijk al beloofd dat ik een verslag over ons huis (inclusief foto's) zou posten. In mijn vorige post heb ik dat niet gedaan, dus bij deze!



De voorkant van ons blauwe huisje.

Dit is de zitplek buiten. Deze zit aan de voorkant van huis. Ook hebben 
we nog een bankje buiten staan we ook lekker op kunnen zitten.

Rommelplekje op mijn kamer, haha. De doos heb ik meegenomen bij de supermarkt. Deze
dient nu als tafeltje. Ook heb ik kaarsjes gekocht en die er bij op gezet. Zo probeer ik mijn 
kamertje toch nog iets 'drukker' en gezelliger te maken, zodat het echt mijn plekje wordt! 



Mijn bedje en de ventilator. De ventilator is echt wel nodig, want het is hier bloedheet. 
Ook 's nachts staat de ventilator gewoon aan, en dan volop op mijn gezicht. Ik moet wel 
echt even wennen aan het geluid van de ventilator, want die maakt me toch een lawaai!

De keuken/woonkamer/zitplek. 

Ons keukentje.

Nogmaals de keuken/woonkamer/zitplek, 
maar dan vanaf de andere kant gefotografeerd.

Onze badkamer! 

Ook niet onbelangrijk: ik heb als enige een spiegel op mijn kamer. Hier ben ik super blij mee, 
dan kan ik me gewoon op mijn eigen kamer opmaken en sta ik verder niemand in de weg, haha. 



9 opmerkingen:

  1. Leuk ja! Je doet er alles aan het echt je eigen plekje te maken. Tja en soms moet je inventief zijn zoals met de doos. Ik zeg: "goed bezig".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ziet er heel gezellig uit daar. Mooi huisje. En een leuk hangertje die om je spiegel hangt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heei! Bedankt voor je reactie! :) Dat hangertje heb ik van jou gekregen, ik dacht: die is leuk om op te hangen in mijn kamertje hier!

      Verwijderen
  3. Hey Marije, waar staat die kachel nou voor de koude wintermaanden......??? @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lieffff <3 ik verheug me erop om je stekje te mogen bewonderen. Mooi dat je je kamer sfeer geeft door allerlei spulletjes te kopen. Creatief bezigggg!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat heel gezellig worden Marije :) Je maakt er echt je eigen kamertje van. Knap dat je met zo weinig middelen het zo leuk maakt.

    xxx mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marije,
    Dat gaat een heel gezellig kamertje worden. Kan ook niet anders met zo`n "zonnetje" als jij bent. :)
    Greetje Buisman

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !