woensdag 17 december 2014

Reunited with my love !

Bon nochi dushi's,

Gisteravond was het dan eindelijk zover: Rick kwam aan in Curaçao! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele dag al best zenuwachtig was en nog steeds niet echt kon beseffen dat hij nu echt zou komen. De hele dag heb ik in de gaten gehouden waar hij precies vloog en of zijn vliegtuig vertraging zou hebben of juist eerder aan zou komen. 's Middags na werk ging ik met een collega nog boodschappen doen bij verschillende supermarkten, om de middag een beetje te vullen en om natuurlijk te zorgen dat er genoeg in huis was voor als Rick er was. 

Eenmaal rond een uur of 9 's avonds ging ik me klaarmaken, want Rick zou om half 10 's avonds landen en ik wilde zorgen dat ik er rond kwart voor 10/ 10 uur zou zijn, zodat ik zeker te weten op tijd zou zijn. Aangekomen op het vliegveld ging ik snel naar de 'arrivals' en daar stond ik maar te wachten en te wachten en het duurde en het duurde. Toen Rick dan éindelijk door de deur kwam kon ik het niet laten om naar hem toe te rennen en hem te omhelzen! Natuurlijk stonden we midden in de weg en moesten we snel verder lopen, omdat anderen er niet meer langs konden.. oops, haha. 

Bij de auto heb ik Rick nog een cadeau gegeven, namelijk een 9 daagse verblijf in Quints Travelodge. Dit had ik eind oktober al geregeld en hier had ik expres al die tijd mijn mond over gehouden, dus Rick wist nog van niks! Hij was super enthousiast en ontzettend verrast! 

Het is heeeeerlijk om weer samen te zijn en het is precies zoals het was voordat ik vertrok. Verder zullen we jullie de all you need is love ervaringen besparen, hihi. We hebben direct super veel bijgekletst in de auto en thuis en natuurlijk weer gek gedaan en heel veel gelachen samen =D



17 december 2014
Na een lekker ontbijtje (met croissants met jam en duopasta) zijn we naar Mambo Beach gereden om daar lekker te chillen. Hier zijn we een leguaan tegen gekomen, waar Rick nogal door geobsedeerd was. Zie hieronder een drietal foto's van de leguaan - waarvan één selfie met de leguaan, omdat we het leuk vonden. Ook hebben we de leguaan aangeraakt, hij voelde heel ruw aan.





's Middags om half 5 zijn we met de Jonalisa het Spaanse Water op gegaan voor een Sunset Sail. Dit was heel romantisch en echt een tochtje voor stelletjes. Het was heel goed verzorgd met onbeperkte hapjes en drankjes. Hieronder een foto impressie. 


TITANIC

Rond een uur of zes legde de kapitein de boot stil om te genieten van de prachtige zonsondergang. Hierbij werd iedereen een glaasje dure champagne aangeboden om er nog extra van te genieten. 





We hebben uiteindelijk de avond afgesloten bij restaurant The Green House aan de boulevard bij Mambo Beach. Hier hebben we als voorgerecht lekkere bruschetta gehad en als hoofdgerecht hadden we een shoarma lamb plate en een beef & chicken bruschetta. 



Liefs,
Rick en Marije

3 opmerkingen:

  1. Hey Dushi's. De romantiek spettert eraf ja! Ga zo door en geniet ervan samen op jullie tropisch eiland in de Cariben.. Wie wil dat nou niet??? Groet, Pap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om je verhaal te lezen. Prachtig. Jammer dat ik niet mee mocht. Haha. Geniet ervan. Maar dat lukt wel zo te zien. Rick tot oudjaarsdag en Marije tot in februari. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen een heerlijke welverdiende vakantie! In deze paar dagen al heel veel moois gedaan. Er komen nog vele bij. Als ik dit allemaal zo lees dan overweeg ik toch de knie- pertjes maar even te brengen. Dan kan ik Monique wel meenemen ;)

    Liefs mam
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Danki voor de reactie !